اخبار و مقالات

آگهی‌ها

کالاها

شرکت‌ها

سدیم کربنات (Sodium Carbonate)

خریدار: :  بامداد پترو پارسان

1   کیلوگرم 1  ریال  
پیشنهاد فروش

دی اتانول آمین (DEA)

خریدار: :  بامداد پترو پارسان

1   کیلوگرم 1  ریال  
پیشنهاد فروش

استیک اسید (Acetic Acid)

خریدار: :  بامداد پترو پارسان

1   کیلوگرم 1  ریال  
پیشنهاد فروش

اسید نیتریک (Nitric Acid)

خریدار: :  بامداد پترو پارسان

1   کیلوگرم 1  ریال  
پیشنهاد فروش

سدیم تری پلی فسفات (Sodium Tripolyphosphate)

فروشنده: :  شیمی کارون

1   پاکت 25 کیلویی تماس بگیرید   
سفارش خرید

فنول (Phenol)

فروشنده: :  مهرادکو

1   کیلوگرم تماس بگیرید   
سفارش خرید

اسید استئاریک (Stearic Acid)

فروشنده: :  گلف‌کم ایران - Gulf Chemical

1   کیلوگرم تماس بگیرید   
سفارش خرید

نونیل فنل اتوکسیله (NPE)

فروشنده: :  گلف‌کم ایران - Gulf Chemical

1   کیلوگرم تماس بگیرید   
سفارش خرید

متانول (Methanol)

فروشنده: :  مهرادکو

1   کیلوگرم تماس بگیرید   
سفارش خرید

سدیم تری پلی فسفات (Sodium Tripolyphosphate)

فروشنده: :  شیمی کارون

1   پاکت 25 کیلویی تماس بگیرید   
سفارش خرید

فنول (Phenol)

فروشنده: :  مهرادکو

1   کیلوگرم تماس بگیرید   
سفارش خرید

اسید استئاریک (Stearic Acid)

فروشنده: :  گلف‌کم ایران - Gulf Chemical

1   کیلوگرم تماس بگیرید   
سفارش خرید

گزارش تصویری: جک J5 اتوماتیک

به گزارش ارانیکو خودروی جک j5 یکی از خودروهای چینی موجود در بازار ایران می‌باشد که این روزها شاهد حضور مدل اتوماتیک آن در بازار با موتور 1800cc هستیم. چین یکی از کشورهایی است که از تحریم‌ها علیه ایران نهایت استفاده را برده و توانسته از این فرصت برای حضور در بازار ایران استفاده کند که یکی از این بازارها، صنعت خودرو بوده است. چینی‌ها با ارائه خودروهایی با قیمت مناسب و امکانات زیاد سهم قابل توجهی از بازار را تصاحب کرده اند. این خودرو هم اکنون با قیمتی حدود 55 میلیون تومان توسط شرکت کرمان موتور عرضه می‌گردد.

 

 

 

 

 

 

  • مطالب مرتبط
نظرات (143) کاربر عضو:  کاربر مهمان: 
پیشوا شناسه نظر: 118118 1 دی 1392 - 10:20

بد نیست،طراحیش که قشنگه خوب میخوایم50تومن بدیمSDاتومات بگیریم 5تومن میزاریم روش اینو میخریم

ادامه
شاهرخ شناسه نظر: 118123 1 دی 1392 - 10:33

پیشوا خوبی؟؟؟؟ sd اتومات رو با این اسباب بازی مقایسه میکنی؟
پژو کجا و توجوی کجا؟

ادامه
سروش شناسه نظر: 118124 1 دی 1392 - 10:53

واقعا متاسفم که این جور ماشین هارو با افتخار تبلیغ میکنند...ارانیکو 2 روز پیش بنز جدید سری cرو گذاشت ...تاسف خوردم که چرا مردم ایران نباید از اینها سوار شوند/.//
بدتر اینکه کارخونه تولید کننده این ماشین با افتخار داره تبلیغ میکنه اون هم دنده اتوماتیک....

ادامه
همشهری شناسه نظر: 118125 1 دی 1392 - 10:54

این اشتباه رو نکن.206 اس دی بعد از 10 سال هنوز سرحال و چابکه و ماشین فرم خودش رو حفظ کرده و اصلا صدا نداره ولی خداییش برو همین لیفان و ام وی ام رو بعد از فقط 20000 تا کارکرد ببین.هم ماشین سروصدا میفته و هم استهلاکشون بالاست.پژو حداقل 70 ساله خودروسازه مثل چین نیست که داره ماشینهاش رو اینجا تست میکنه تا ایراداش رو بگیره.والله همون سمند خودمون شرف داره به ماشینهای چینی.اصلا اصالت ندارن...البته بازتصمیم با خودتونه

ادامه
دلس شناسه نظر: 118126 1 دی 1392 - 10:55

دلس- ددددلللههههه!!!!

ادامه
امیر شناسه نظر: 118127 1 دی 1392 - 11:0

خوشگله ولی روح نداره. اصالت توش نیست. یه چیزی کم داره که نمیدونم چیه

ادامه
سینا شناسه نظر: 118128 1 دی 1392 - 11:7

پیشوا جان یه ماکسیمای اوراق هم با 50 پیدا کنی 5 تومنم خرجش کن خیلی بهتره....

ادامه
صادق شناسه نظر: 118129 1 دی 1392 - 11:10

فرمونش شبیه بنز سری دیروزه

ادامه
سروش شناسه نظر: 118135 1 دی 1392 - 12:12

تو 20 هزار کیلومتر به بعد حال خریدار رو باید پرسید.......

ادامه
مهندس شناسه نظر: 118138 1 دی 1392 - 12:14

ماشین زیبایی هستش اما متاسفانه طراحی داخلیش کپی برداری شده...سمند ....جای سرعتش انگار مال سوناتا ست....
کرمان خودرو پیشنهاد میکنم جایی این رو نشون ندین می خندند

ادامه
به صادق شناسه نظر: 118139 1 دی 1392 - 12:19

بنز دیروزیه (2015)!!! فرمونشا از این کپی کرده!!!!!

ادامه
حامد شناسه نظر: 118148 1 دی 1392 - 13:5

اگه دلار ارزون بود میشد این ماشینو با نصف این قیمت سوار شد.به هر حال از پراید فکر کنم بهتر باشه . البته اگه خدمات پس از فروشش خوب باشه .

ادامه
جوکر شناسه نظر: 118156 1 دی 1392 - 14:44

جک j5 یک جوک در صنعت خودروسازی است و اسم آن به درستی انتخاب شده است

ادامه
مازیار شناسه نظر: 118176 1 دی 1392 - 18:49

مردم حمایت نکنن و نخرند بازارش رو از دست میده.
این نژادپرستی نیست ولی باید از کارخونه هامون حمایت کنیم

ادامه
پیشوا شناسه نظر: 118259 3 دی 1392 - 11:54

من نمیگم این ماشین خوبه ولی همونsdاتومات که گفتم داره با قطعات آشغال چینی تولید میشه،فکر کردین فرانسویه؟این ماشین لاقل ظاهرش قشنگه و از آشغالای تولید داخل بهتره.

ادامه
همشهری شناسه نظر: 118269 3 دی 1392 - 12:52

آقا یا خانم پیشوا جهت اطلاعتون یکی از مهمترین قسمتهای خودرو پلتفرم اونه که اونهم طراحیش کار چینی ها نیست.پلتفرم 206 رو پژوطراحی کرده که برای حداقل 10 سال رانندگی ایمن طراحی شده.سیستم تعلیق هم همینطور.حالا اگه قطعات رو هم چینی نصب کنن بازهم اسکلت و شاکله این خودرو فرانسویه.درسته کیفیتش میاد پایین ولی باز هم از خودروی چینی که هم پلتفرم و هم تعلیق و گیربکس و ....کار خودچینی هاست خیلی خیلی سرتره و درواقع اصلا قیاس خودروسازان چین و فرانسه یا حتی کره اشتباهه.مگه چین از رو دوو ماتیز نیومد ام وی ام رو کپی نکرد؟خداییش اون چی بو این چیه.به قول یکی از مجلات که ام وی ام کیو کیو رو تست کرده بود نوشته بود: پراید دربرابرش پورشه است!!!!!

ادامه
میثم شناسه نظر: 118307 3 دی 1392 - 15:59

آقا یا خانم همشهری با سلام.لطفا یه چیزی بگید عقلانی.کجاش SD طراحی فرانسه و برای 10 سال ایمن هست؟دخالت ایران تو طراحیه 206 شد این آشغالیکه بلاتکلیف هست.اگه به بدنه خودرو میگی 10 سال ایمن قوطی روغن حلبی 20 سال ایمنه و بگیم آشغال سازان ایرانی چهارتا چرخ بندازه زیرشو بگن 50 میلیون مام عین الاغ بهش ذوق کنیم.ایرانی باید بهترین هارو سوارشه نه چینی نه کره نه فرانسه نه این آشغالای ایرانی.اینو درک کن شما یه ایرانی هستی.

ادامه
همشهری شناسه نظر: 118339 4 دی 1392 - 6:23

جناب میثم.من واقعا برام جالبه مقایسه مقایسه پلتفرم خودرو و قوطی حلبی.واقعا این قیاس منطقیه؟من که قانع نشدم.لطفا استدلال درست بیاریدودرضمن 206 هنوزدربسیاری کشورها تولید میشه و 206 اس دی تاییدیه پژوفرانسه رو داره.فقط بحث دوام تنها نیست که شما حلب رو مثال میزنی.کمی بیشتر مطالعه کن مخصوصا رو خودروها.درضمن من موافقم ایرانی باید بهترینهاروسوارشه.امیدوارم روزی بیاد که عوارض گمرکی خودروها به زیر 10 درصدبرسه تا این آرزوی ما عملی بشه.البته فعلا بااین قیمت دلار حتی تعرفه اگه صفرهم بشه بازهم نمیشه خودروی وارداتی خرید

ادامه
امین شناسه نظر: 118400 4 دی 1392 - 14:59

وقتی تحریمیم چه کنیم

ادامه
میثم شناسه نظر: 118532 5 دی 1392 - 19:51

همشهری عزیز من به اندازه کافی اطلاعات دارم و از پدر به پسر کارم خودرو هست.هیف مقایسه حلب با این آشغالای داخلی.آخه عزیز گنجشک روزی نباشید و جلوی بینیتونو نبینید.اینا اگه 206 تو ایران با کیفیت و با سرمایه گذاری در بخش قطعه سازی داخلی اما بدون دزدی و کمی و کاستی تولید میکردن پوز فرانسه زده میشد.مگه بیوک ایران نبود!خودرو آریا!هیلمن!پیکان دولوکس؟؟؟؟یادتون رفته؟؟؟ایرانی یا آریایی بودنتونو چطور؟؟؟؟ببخشید سرتونو درد آوردم.

ادامه
فرشید شناسه نظر: 118694 7 دی 1392 - 20:41

جناب میثم ! آریا تا حالا سوار شدی ؟ من قبول دارم چین از ایران سره و از پژو هم اصلا خوشم نمیاد ! اما این ماشین چینیا رو خودشون هم سوار نمیشن ولی ۲۰۶ رو دارن و سوار هم میشن ! ۲۰۶ حتی مدل ایرانیش هم از خیلی ماشین ها سره ! و پراید قطعا از MVM ! و الان هم در دنیا ماشین های ژاپنی و حتی کره ای تو آمریکا هم بازار ماشین آمریکایی و آریا و بیوک رو ازشون گرفتن ! داشتم داشتم حساب نیست - دارم دارم حسابه ! هم تو ماشین هم تو آریایی بودن ما ! تموم شد رفیق

ادامه
مازیار شناسه نظر: 120313 25 دی 1392 - 19:51

من مگان اتومات داشتم به علت نیاز مالی می خواستم با پرشیا معاوضه کنم اما وقتی سوار شدم حس کردم روی مقوا نشستم دارن میکشنم روی زمین. اما با یه ام وی ام 530 معاوضه کردم الان 31000 کیلومتر هست که دارم ازش استفاده میکنم خیلی نرم و بی سروصداست. چینی ها برعکس ما دارن کم کم پیشرفت میکنن توی خودروسازی دست راستشون زیر سر خودرو سازای ما...

ادامه
مهران شناسه نظر: 121525 8 بهمن 1392 - 15:28

واسه 50 تومن عالیه
در ضمن اگ دلار ارزون بود همه ی ماشینا میومد پایین نه فقط این

ادامه
آرش شناسه نظر: 121729 12 بهمن 1392 - 5:32

اول که پژو یه خودرو ساز اشغال وقتی ایران تحریم بود چون نمی تونست ماشیناشو بفروشه کلی سهامش افت کرده و بود و ضرر می داد . این ماشین 5 ستاره ایمنی داره که 206 4 ستاره داره بعدم یه موتورو و گیربکس میتسوبیشی روشه و سوم طراحیش هم مال پنین فاریناست . اون 206 ماشین خوبی بود ولی واسه سال 2002 نه الان که ایران خودرو 12 سال داره تولید میکنه. اگه ایران نبود تا حالا دره پژو بسته شده بود اتفاقا باید از چینی ها حمایت کنیم . ما هیچیم نداریم 40 سال خودرو می سازیم ولی این چینی ها که 10 ساله خودرو می سازن از ما جلوترن پس هیچ وقت دیگه ادعا نکنیم.

ادامه
marco شناسه نظر: 122866 21 بهمن 1392 - 12:2

منم موافقم

ادامه
پیام شناسه نظر: 122967 23 بهمن 1392 - 3:53

طراحی اکثر خودروهای چینی داخل بازار ایران از کمپانیهای مطرح اروپاییه البته بنظر من این وارداتیهای چینی به مراتب از تولیدات وطنی ما بهترن حداقل از لحاظ ظاهری شاید با ورود این تازه واردهای چینی خودروسازای ما به خودشون بیان و کیفیت محصولاتشونو ببرن بالا

ادامه
محمد هدایتی شناسه نظر: 123100 24 بهمن 1392 - 12:36

ظاهر زیبا, اتاق زیبا و جادار گیربکش میتسوبیشی, امکانات جانبی فوق العاده این ماشینو واقعا خاص کرده انصاف داشته باشیم با اس دی قابل مقایسه نسیت

ادامه
محمد شناسه نظر: 123518 29 بهمن 1392 - 13:6

درسته موتور و گیربکس میتسوبیشیه مدل1800. حرف نداره البته ب نسبت قیمت. اینو اگه با هم رده هاش مقایسه کنی میفهمی. بازم میگماز داخلیا خ بالاتره ..... :|

ادامه
خودم شناسه نظر: 123812 3 اسفند 1392 - 17:18

بهترین کار تحریم مفت خورای ایران خودر و. . . می باشد تا بیشتر از این به شعور ایرانی توهین نشود

ادامه
دانیال شناسه نظر: 123868 4 اسفند 1392 - 16:30

خدایش در حضور کسانی که 206 اتومات و پرشیا داشتن تست کردیم هر دوی صاحبان 206 و پرشیا اظهار کردن یک سرو گردن از ما بالاتره. یک کمی هم انصاف داشته باشیم و فقط به حرفهای نسنجیده دیگران توجه نکنیم خودتون برید تست کنید.نظرتان عوض می شود.

ادامه
علی بی غم شناسه نظر: 124172 7 اسفند 1392 - 19:45

هر کی 206 داره میگه 206 خوبه/ هر کی هر ماشینی داره میگه فقط ماشین من خوبه این ماشین یه سال نیست اومده بعضیا حتی این ماشینو ندیدن ولی واسه خودشون دارن نظر میدن لطفا هر کی j5سوار شده و داره نظر بده ......

ادامه
حسام شناسه نظر: 124994 17 اسفند 1392 - 19:19

در خوب بودن این ماشین هم بس که توی تست ایمنی 5 ستاره گرفته درحال حاضر فقط ماشینهایی درحد مگان و بالاتر از مگان تونستن توی تست ایمنی 5 ستاره بگیرن

ادامه
ماهان شناسه نظر: 125140 19 اسفند 1392 - 15:53

من ام وی ام 530 داشتم بعد از 2 ماه بشیمون شدم و فروختم واقعا افتضاح بود

ادامه
فرهاد شناسه نظر: 125936 14 فروردین 1393 - 10:53

من یک ٢٠٦v8 مدل ٨٩دارم که ٥٣٠٠٠کیلومتر کارکرده از اول هم دست خودم بوده وخیلی هم بااحتیاط رانندگی میکنم انصافا موتور وگیربکس خوبی داره ولی اتاق و زیروبند خوبی نداره تمام اتاق وزیربند صدا میده واعصاب راننده را خرد میکنه وقابل اصلاح هم نیست خدا به داد اونهایی برسه که مدل های جدید تره اونو سوار میشن میخوام ردش کنم و یک جی ٥ اتوماتیک بخرم

ادامه
amir mahmoodi شناسه نظر: 125946 15 فروردین 1393 - 5:35

واقعا متاسفم بعضی ها میان نظر میدن میگن سمند یا 206 خیلی خوبه این ماشین بدرد نمی خوره این ماشین واقعا عالیه این ماشین تازه وارد بازار ایران شده اوایل ال 90 که تازه وارد بازار شده بود اصلا متقاضی نداشت یا اگر هم داشت کم بود حالا این ماشین شده 40 میلیون تومان با این ظاهر افتضاحش جی 5 را باید دو سال دیگه دید که بفهمی این ماشین نسبت به ماشینهای ایرانی خیلی بهتره در ضمن بعضی ها نظر میدن خنده دار میگن پراید بهتر از اینه واقعا زشته

ادامه
علی شناسه نظر: 126591 21 فروردین 1393 - 4:47

این ماشین عالیه سوار بشید متوجه میشید

ادامه
دلگشا شناسه نظر: 127819 31 فروردین 1393 - 22:19

واقعاخیلی خوبه من راضیم تاوقتی ماشین روسوارنشدی درموردش نظرنده واقعاام وی ام یالیفان نیست

ادامه
سینا شناسه نظر: 128812 6 اردیبهشت 1393 - 2:16

sبا سلام بر دوستان.
من خودم ام وی ام 530 داشتم خدایش به قیمتش خیلی از پارس و .. بهتر بود فروختم حالا جک ثبت نام کردم و قبلشم سوار ماشین جک شدم واقعا قابل مقایسه با ماشینای هم قیمت نیست و در نظر داشته باشید جک تنها ماشینی هست که هنوز عیبی ازش نگرفتن بر عکس ام وی ام و لیفان .
مونتاژ داخلیش عالی هست برخلاف لیفان و ام وی ام
من واقعیت رو گفتم.چون من قبلا مخالف ماشین چینی بودم

ادامه
امیر شناسه نظر: 129523 9 اردیبهشت 1393 - 13:43

سلام به همه دوستان
من از سال 89 یه 206 وی 8 خریدم. ازش هم راضیم ولی الان که رفتم و جک اتومات رو دیدم و سوارش شدم خیلی بهتر از 206 هست .
امکاناتش و راحتیش . 206 بهد از مدتی به صدا میوفته اعصاب خرد کم .
دوستان کم لطفی نکنید ماشین خوبیه

ادامه
Amin_azari99@yahoo.com شناسه نظر: 129598 9 اردیبهشت 1393 - 21:37

از سرتون هم زیاده، لیاقت شما ملت همین پرایدی که سوار میشید

ادامه
مجید شناسه نظر: 129656 10 اردیبهشت 1393 - 11:52

آقا خواهشن این چینی های اشغال رو نخرید

ادامه
ممد شناسه نظر: 130435 15 اردیبهشت 1393 - 14:29

کلا ماشین های ساخت کرمان موتور واقعا آشغاله ... من لیفان 1600 داشتن لگن سرطانی به تمام معناست 3 بار صفحه کلاچ عوض کردم تو یکسال - تعویض پلوس - رادیاتور - غربالک فرمان آخرشم فروختم رفت ولی جک 5 تعریفشو زیاد شنیدم ولی نمی تونم به کرمان موتور یا کرمان خودرو دوباره اعتماد کنم .

ادامه
rezakiller شناسه نظر: 130661 17 اردیبهشت 1393 - 11:49

تازه 1800دنده دستی هم اومده که شنیدم شتاب فوق العاده ای داره،من خودم ثبت نام کردم.
منتظرم که بگیرمش تا کل ماشینایی مثل پارسelx و زانتیا1800(2000واقعا براش احترام قائلم) رو بخوابونم

ادامه
parisa شناسه نظر: 131340 25 اردیبهشت 1393 - 0:32

از حق نگزریم نسبت به قیمتش ماشین خیلی خوبیه
و امکاناتش عالیهههههههه

ادامه
parsa شناسه نظر: 132354 1 خرداد 1393 - 15:2

سلام و عرض ادب .دوستان خدمت شماعرض کنم که بنده این خودرو رو 1 هفته هست که خریدم واقعا بی نظیره در نوع خودش...... صدای موتور ازدنده 2 به بالا مثل صدای موتور پورشه ست خخخخ .از لحاظ فنی هم عالیه نه لرزش نه .... ... و اما 206 اس دی که کاملا اشغاله.. اگر نظر منو بخوای تو این رنج موتور تو ایران یا رانا بخر (داشتم عالیه) یا این جک و یا 207 این سه مورد واقعا عالی هستند.

ادامه
silver boy شناسه نظر: 132866 5 خرداد 1393 - 9:23

با سلام خدمت دوستانی که با تعصب از پژو sd ایرانخودرو حمایت میکنن. میخوام این سوال بپرسم که ایا کیفیت پژو sdهای مدل ٩٢به بعد از نزدیک دیدن؟ایا به بدنه و. اشبورد اون دست. زده اند تا با کیفیت اشغالی و چینی اون اشنا بشن ؟عزیزان من این خودرو فقط اسمش پژو مونده. تمام قطعات از دم چینی و از نوع بی کیفیت بسته شده. من خودم یه sd-v8مدل ٨٩ صفر داشتم و ٢خرداد فروختم و گفتم باز هم یه sd میگیرم چون امتحانشو پس داده. ولی وقتی کن توی نمایندگی زیبایی در اهواز صفرش دیدم و افت کیفیتش دیدم. شوکه شدم. این ماشین کپی رانا شده ولی با ظاهر٢٠٦به ملت قالب میکنن. خلاصه کلام من دیروز یه j5 اتومات خریدم که به نظر بنده به عنوان مصرف کننده در برابر sd تمام چینی ایران خودرو قابل مقایسه نیست و از هر لحاظ که بسنجید سر تره. جا دار. داشبورد زیبا. موتور بی سرو صدا. گیربکس بسیار روان و دارای تیپ ترونیک. تعویض دنده رو اصلا احساس نمیکنید. از نظر شتاب بسیار عالی و کم نمیاره. البته اینو بگم چون پلاکش هنوز نیومده فقط شبها با اون رانندگی میکنم.

ادامه
علی شناسه نظر: 133183 7 خرداد 1393 - 21:19

اقا من اشک تو چشمام جمع شد وقتی دیدم همچین خودرویی با این قیمت تو بازار به فروش میره ولی اجازه ورود خودرو ...... اخه مردم چه گناهی کردن...

ادامه
ارین شناسه نظر: 133737 12 خرداد 1393 - 21:50

صنعت خودروی جین به مراتب بیشرفته تر از إیران هست.شک نکنین

ادامه
امید شناسه نظر: 133801 15 خرداد 1393 - 0:32

سلام دوستان خواهشا زود قضاوت نکنید .
این خودرو طراحش ایتالیاس و کپی برداری نیست. همون شرکتی که فراری و فیات و طراحی میکنه. موتورش پلمب و محصول میتسوبیشی هستش.
206 و پرشیا که بماند مگان هم به پاش نمیرسه البته مونتاژ ایرانشون .
من خودم 206 اس دی داشتم تو یک سال هزار بار بردمش واسه تعمیر و اتاقش صدا میده.
الان جک جی 5 اتومات 1800 دارم و احساس میکنم یک خودروی کاملا اروپایی سوار شدم.
هیچگونه مشکلی هم نداره.

ادامه
سجاد شناسه نظر: 133865 17 خرداد 1393 - 10:40

فوق العاده است نسبت به جیلی سرتره

ادامه
strong man شناسه نظر: 134165 19 خرداد 1393 - 19:20

بچه ها Top Speed مدل اتوماتش چقدره؟توی سایت کرمان موتور 175k/hنوشته بود. اگه کسی تجربه رانندگی با مدل اتوماتش داشته لطف کنه بگه top speed واقعیش چقدر هست؟

ادامه
جمال شناسه نظر: 134284 22 خرداد 1393 - 0:12

سلام بر همه اونهایی که وقت میذارندو نظر میدند . فقط تو نظراتتون انصاف رو فراموش نکنید و با صداقت و باعلم و آگاهی نظر بدین من که اتومات رو ثبت نام کردم ولی الان واقعا گیج شدم که حق با کیست ؟

ادامه
محسن شناسه نظر: 134363 29 خرداد 1393 - 0:47

من که ندارم ولی تو نمایندگی دیدم استخون دار به نظر میرسید ولی اطمینان دارم از پراید ١١١که دارم خیلی بهتره

ادامه
رضا شناسه نظر: 135017 12 تیر 1393 - 2:45

با سلام
یک سئوالی که من از تمامی دوستان دارم این است که آیا دو شرکت ایران خودرو و سایپا فقط در ایران ماشین تولید می کنند و آیا تمام قطعات آنها را در داخل تولید می شود .برای اطلاع عرض کنم که تقریبا تمامی محصولات این دو شرکت از قطعات چینی بدون کیفیت استفاده می شود و فقط اسم ماشین ها اروپایی است.

ادامه
علی شناسه نظر: 135581 19 تیر 1393 - 12:31

با سلام
میخواستم بگم که قبلا ماشین خود من cdاتومات بود که من اصلا راضی نبودم واقعا میشه گفت خیلی بد بود بعد این که ماشین گرم میشد وقتی میرفت رو دنده انگار اتوبوس داشت میرفت تو دنده

ادامه
محمدهدایتی شناسه نظر: 135623 20 تیر 1393 - 23:43

من حدود 1 ماهی این ماشینو دارم . واقعا شاید قضاوت زود باشه ولی چیزی که مشخصه تو همین یک ماه مشخصه که با ماشینای ایرانی غیر قابل مقایسه ماشین نرم, قوی و عالیه البته من اتوماتشو دارم.

ادامه
فرزاد شناسه نظر: 135825 22 تیر 1393 - 22:40

سلام به همه اونایی که طبق معمول بدون فکر کردن قضاوت میکنند. من چند ماه که یکی از این خودروها رو دارم تمام حرفاتون بوی حسادت میده این خودرو رو باید با سوناتا و ... مقایسه کنید فوق الادست

ادامه
ehsan شناسه نظر: 136116 28 تیر 1393 - 2:41

منم خریدم عالیه عالیه حسودها بخرید بعد نظر بدید

ادامه
مسعود شناسه نظر: 136387 1 مرداد 1393 - 13:59

دوستان خجالت بکشید پژو صندوقدار که طرهحی ایرانی هستش رو با این ماشین حرفه ای مقایسه نکنید کل ماشینهای ایرانی با قطعات چینی درجه 2 و 3 درست شدن حد اقل کیفیت این ماشین تو چین درجه 1 هستش ... هی نگید از تولید ملی حمایت کنیم کدوم تولید؟

ادامه
امیر شناسه نظر: 136618 6 مرداد 1393 - 1:32

صندوق عقب چطوری است؟

ادامه
al2) شناسه نظر: 136678 9 مرداد 1393 - 11:40

دوستان گرامی. من به جرات بعد از ۲ ماه ‌ ۵۰۰۰ کیلومتر راه رفتن میگم کیفیت و طول عمرش بسیار بالاست ولی اپشن های الکترونیکیش کمه . تا سوار نشدین سعی کنید به جای نظر دادن های الکی و حسادت و مقاومت در برابر ماشین چینی به یاد اون زمانی بیوفتین که هیوندا اکسل اومده بود میگفتن اشغاله و الان هنوز داره راه میره . اون موقع ها هم مردم میگفتن ماشین کره ای اشغاله و پیکان خوبه.

ادامه
مهندس جعفری شناسه نظر: 137146 16 مرداد 1393 - 16:15

خواهش میکنم کسانی که حتی هنوز این ماشینو ندیده اندو سوارش نشده اند کوته فکرانه نگن که این ماشین چون چینیه آشغاله و با دیگر محصولات قدیمی چین مقایسه نکنن !؟ بابا اینو مطمئن باشین که در حال حاضر چین تو اکثر صنایع در حهان داره حرف اول رو میزنه و تولیداتش داره به اروپا و آمریکا صادر میشه،ما که دیگه جای خود داریم !؟بگذریم که بعضی از تجار برا سود بیشتر میرن ارزانترین اجناس چین را وارد میکنن و ذهن مردم را به اشتباه میاندازند!؟
بابا الان از مرسدس بنز که بالاتر نداریم، بد نیست که بدانید الان مرسدس بنز آلمان تحت لیسانس داره تو چین تولید میشه!! پس خواهشاً از روی حسودی و متعصبانه راجع به محصولات درجه 1و جدید چین بد صحبت نکنید !؟

ادامه
مهدی شناسه نظر: 137314 19 مرداد 1393 - 12:11

درست این ماشین چینی است اما موتور طراحی شرکت میتسوبیشی با توان تولید 138 اسب بخار که توانی در حد تویوتا کرولا وهوندا سیویک وهمچنین جیلی امگرند طراحی موتور اصلش برای سال 1991 هست که تا ب حال تغییرات بسیاری درش صورت گرفته همچنین طراحی کلی آن برای ایتالیا هست بدون مطالعه نظر ندید

ادامه
حسن شناسه نظر: 137445 20 مرداد 1393 - 6:38

خواهش می کنم یه کم کم منطقی فکر کنیم آقایی که می گی ماشین چینی کیفیت نداره همین چنین صنعت خودروی دنیا رو قبضه کرده. همین ام جی کجا تولید میشه. کیفیت بالا و پایین مربوط به تجار و بازرگان ما داره تا حالا کرمان خودرو بخاطر ماشین هایی که تولید کرده خوب بود و مردم پسند و با کیفیت نمونه دوو. گل. آوانته. وغیره اما ایران خودرو پراید و همین سمند ملی از چین میاد بی کیفیت ترین جنس چینی با سفارش سایپا و ایران خودرو چون مردم مجبورند می خرند و مشتری داره. کرمان موتور بخاطر اینکه یک شرکت خصوصی هست باید باکیفیت بالا تولید کند تا مشتری از دست ندهد.خواهش می کنم اگه ماشینی رو سوار شدی درباره اش نظر بده من لیفان داشتم الان دوو دارم j5 ثبت نام کردم برای شهریور تحویل می دن. از لحاظ خوشگلی و کیفیت و امکانات همیشه یه سروگردن ماشین های کرمان موتور از ایران خودرو بالا ترند. پرشیا چی داره چهل و پنج میلیون پول میریزی تو جوب اونم چینیه اما با کیفیت پایین تر

ادامه
وحید شناسه نظر: 137803 24 مرداد 1393 - 4:45

سلام

ادامه
بچه مشهد شناسه نظر: 137949 26 مرداد 1393 - 13:32

خب عزیزان زمین تا اسمون این ماشین با ٢٠٦ فرق داره دادا من یکیشو دارم اتومات . حرف نداره قبلا راتو داشتم با هم سراتو هیچ فرفی نداره همچین میگن بدرد نمیخوره فک میکنی ده تاشو تا حالا سوار شوده نفله کرده داداش من هم فرمون این جک رو با کل ٢٠٦ نمیدم اصلا با ٢٠٦ سمند تندر مکان و..... نمیشه مقایسه کرد پس تو که نمیدونی نظر نده داش اتوماتش که وااااقعا حرف نداره برو داش بخر خیلی عالیه

ادامه
بچه مشهد شناسه نظر: 137952 26 مرداد 1393 - 13:45

راستی داش با 55تومن ماست نمیدنت . ناز نکن بهترین طراحی ایتالیا رو داره موتورش میتسوبیشی هستش . ژاپنی هستش موتورو . بعدش باید خیلی شااس باشی که بیایی بری به تندر 40تومن بدی باید از خداتونم باشه. ماشینایی دوستم سمند خرید از نمایندگی تا خونش یستم اامنیتیش خراب شد ماشین صفر رو برد تو افتاب سه روز گذاشت تا درست کنن . واقعا خیییلی حرفه هااااا . خودتون قضاوت کنید . جک بهترینه . یه بار سوارش شو بعد قضاوت بکن . بازم میان بای.

ادامه
alireza شناسه نظر: 138005 27 مرداد 1393 - 10:2

من ی ماهه ک این ماشینو گرفتم.واقعا فوق العاده ست.قبل از این پرشیا داشتم.فقط میخوام بگم ک خودرو های ملی رو با این خودرو مقایسه نکنین.

ادامه
شایان شیخ الاسلامی شناسه نظر: 138266 30 مرداد 1393 - 1:18

سلام دوستان

من زانتیا مدل ۸۷ دارم.

به نظر شما کاره درستیه جک جی ۵ اتومات بگیرم و زانتیا رو بفروشم‌ ؟

ادامه
معین شناسه نظر: 138305 31 مرداد 1393 - 0:40

ماشین بی نقصی هست،8سال 206 داشتم قابل قیاس نیست با این ماشین،دوستانی که فقط به چینی بودن توجه میکنن پیشنهاد میکنم حداقل یک بار سواری این ماشین رو امتحان کنن،بعد نظر بدن

ادامه
شایان شناسه نظر: 138355 1 شهریور 1393 - 23:58

ایران جز کشورهایی هستش که ماشین اهمیت داره و حتی برای بعضی از اقشار جامعه فرقی نمی کنه ماشین 200 میلیونی هم سوار بشن اما برای قشر کم درآمد سعی می کنند ماشین خوب با قیمت پایین بگیرن من سایت اصلی jac رفتم تعداد مدل هاش زیاد نیست و نوپا هستش برای طراحی مدل هاش نیاز به پول و از همه مهمتر سرمایه گذار داره می خواد توی کارنامه اش مهر موفقیت رو ثبت کنه پس نمی یاد ماشین بد به بازار بده .

ادامه
منصور شناسه نظر: 138626 5 شهریور 1393 - 14:16

اصلا مهم نیست که قطعات به کار رفته توی تولیدات ایرانخودرو (و سایپا) از شرکتهای درجه 3-4 بی نام و نشان چینی تامین میشه
مهم اینه که مثلا 206 آرم پژو فرانسه روشه!!!
اصلا مهم نیست که 206SD صفر کیلومتر رو از کارخونه تحویل بگیری و هنوز 6000 کیلومتر راه نرفته 5 بار بره تعمیرگاه که سه بارش بکسل شده باشه
فقط مهم اینه که آرم پژو روشه!!!
از 4 سال پیش چری ویانا داشتم تو خوزستان، 4 سال آفتاب خورده تو سر ماشین (چون همش تو فضای باز بوده) رطوبت و .... 105هزار کیلومتر راه رفته هنوز کوچیکترین سر و صدایی نداره وقتی توش میشینی، آخ نگفته، فقط روغن و فیلتر خرجش کردم

قبل از اینکه 206شم رو بفروشم رفتم بخش شکایات ایران خودرو و مشکلاتم رو گفتم و جوابی که شنیدم این بود: "از هر صد تاش یکیش اینجوری در میاد!!!!" به عبارتی هندوانه میخرید و ممکنه کال و بی مزه دربیاد. 4 سال پیش با خودم عهد کردم که دیگه یک ریال نه تو جیب ایران خودروی دزد نه اون سایپا دزدتر بریزم که فقط دارن ملت رو می چاپند
جک گرونه چون گمرکی میخوره ولی چرا خودروی داخلی ما انقدر گرونه؟؟؟ اصلا با کیفیت (یا بهتر بگم بی کیفیتیش) کاری ندارم. چرا باید همین سمند تولید ایرانخودرو تو کشورهای همسایه و ونزوئلا و ... 10-15 تومن ارزونتر از قیمت فروشش به مردم خودمون باشه؟؟؟؟
یعنی وقتی هزینه باربری تا اون کشورها و حداقل یه شرکت واسط دیگه (به عنوان نمایندگی فروش) میاد رو قیمت تولید، باعث میشه 10-15 میلیون ارزونتر دربیاد جای اینکه گرونتر دربیاد؟؟؟؟
یا شاید علتش یه چیز دیگست؟؟ شاید علتش اینه که اگه با قیمتهایی که ماشیناشون رو به مردم بدبختمون میندازن تو هیچ جای دنیا فروش نمیره ولی با باندبازی که داخل کشور راه انداختن میتونند آشغالاشون رو به هرقیمتی به مردم تحمیل کنند و بعدش به عنوان خودروساز برتر از خودشون تقدیر کنند.
حرف زیاده واسه گفتن، مهم اینه علی رغم اینکه تو چند ماه اخیر صدا و سیما و مجلس بی کیفیتی تولیداتشون رو از یکسو و قیمتهای بالای بی پایه و اساسشون رو از سوی دیگه رسانه ای کردند ولی انقدر پشتشون گرمه که آخ نمیگن
ولی لااقل به خودمون بیایم ما پشتشون رو خالی کنیم، کافیه چند دهه حمایت بی دریغ از فرقون سازای داخلی که روز به روز قیمت رو بالا میبرند و کیفیت رو پایین میارند.
ظاهرا زور دولت و مجلس هم بهشون نمیرسه ولی مطمئنم زور ملت میرسه ولی نه وقتی که خودمون رو به صرف آرم پژو گول میزنیم

ادامه
جواد شناسه نظر: 138755 9 شهریور 1393 - 9:53

این ماشین با موتور میتسوبیشی،طراحی پینین فارینا
اصلا قابل قیاس با پژو های داخلی نیست من از 84 دارم 206 سوار میشم نیمکت پارک راحت تر از 206 هست!با اون تعلیق آشغال و اکسل عقب مضخرف که کلا 2بار گاز پر کنی هزارتا ایراد پیدا میکنه..دسته موتورو ک دیگه نگم...

ادامه
مینا .ز شناسه نظر: 139482 22 شهریور 1393 - 9:23

سلام
حرف دوستان بجا .ومنطقیش همه درسته ولی کافیه فقط یکبار سوار این ماشین رویایی بشین عااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااالیه

ادامه
مهدی مقدم شناسه نظر: 139880 27 شهریور 1393 - 14:43

سلام به همه
دوستان عزیز من 3 سال پیش یه 206 v9 خریدم 40 هزار کیلو متر کار کرده بود مدل 86 موتور و گیربکس کاملا فرانسوی موتور خوبی داره ولی گیربکسش مثل موتور مگان و جن تو بیشتر شبیه شوخیه موقع حرکت تو سر و کله خودش میزنه
من از بچکی عشق ماشین بودم و هستم وتقریبا 95 درصد ماشینها رو تجربه کردم بغیر از پورشه و مازراتی
جک جی 5 عمکرد موتور و گیربکسش دقیقا مثل مزدا 3 با همون تعداد دنده و همون فشار بار روغن
موتور و گیربگس بسیار با هم هماهنگ هستند بر خلاف 206
تعویض دندها دقیقا مثل مزدا 3 نرم و روان معکوسها سریع وبدون تقه درست مقابل 206
اصلی ترین عیب 206 اتومات تقه های تعویض دنده هستش که بعضی موقع ها من فکر میکردم موتور و گیر بکس داره میفته زمین
به نظر من جک جی5 رو نباید با 206 مقایسه کنیم
درباره محصولات چینی هم باید بگم که صنعت خودرو سازی چین با یه سرعت بسیار زیادی داره پیشرفت میکنه و کامل میشه نمونشم مدل جدید جیله امرگرند هستش که چند روز پیش تو اخرین خبر معرفی کرده بود موتور 3500 و بدنه بسیار زیبا خشن وچالاک
البته من 206 1 ماه پیش فروختم و جک جی 5 اتوماتیک ثبتنام کردم که دی تحویل میدن
به نظر من تو رنج 50 تا 70 میلیون ماشین خوبیه حالا تا ببینیم چی پیش میاد ممنون

ادامه
محمد شناسه نظر: 139959 29 شهریور 1393 - 13:1

با سلام به همه دوستان من تازه ثبت نام کردم و درحال حاضر ام وی ام 110 4 سیلندر مدل 91 دارم صادقانه بگم از سال82با پیکان مدل 50 وماتیز صفر سال 84دوو ریسر جی تی آی93وپراید 141صفر سال85 ام وی ام 3سیلندر سال88هیوندای اکسنت2009صفر ولیفان520 صفر سال89 پراید86هیدرولیک وکیا سراتو2011 صفر وسال91 تاکنون ام وی ام 4سیلندر رو تجربه کردم در این 11سال تجربه سراتو خوب بود ولی بسیار خشک وبی انعطاف پراید و ریسر نسبتا نرم وخوش گیربکس ماتیز و ام وی ام 3 سیلندر خیلی ضعیف و پر مصرف ،ووولللللییییی ام وی ام 4 سیلندر بعد از 40000کارکرد هنوز ال90 و انواع پژو وحتی سانتافه رو براحتی آب خوردن جا گذاشته به 3 سوت و اگه یه دنده 6 مثه سراتو میداشت خدائیش 220کیلومترشو پر میکردم .در پایان بگم من ایرانیم و دوست دارم تولید ملی رو به استفاده بگیرم اما واقعا فکر نمیکنید تولید ملی حال حاضرمون مایه ی ننگ ما آریایی تبار هاست...

ادامه
مجید شناسه نظر: 140153 1 مهر 1393 - 11:31

اتومات آن روی دنده دو لرزش زیادی داره ایا معمولی است

ادامه
J5 Auto شناسه نظر: 140354 2 مهر 1393 - 18:15

من الان یکیاله دکه جی5 اتومات رودارم موتورش میتسوبیشیه ،وسایل برقیش مال بوش آلمانه،بدنه این ماشین روهم ایتالیا میزنه...من که ازین ماشین خیلی راضی...کسایی که ازنزدیک این ماشین روندیدن اظهارنظرنکنن...تودوزی چرمش می ارزه به کل 206SDاتومات دیگه بقیشو خودت بگیر...درضمن نام این ماشین جک نیست جی ای سی J.A.C

ادامه
یاسر موسوی شناسه نظر: 140448 4 مهر 1393 - 8:55

سلام
کاملا از خریدم ناامید شده بودم و هر جور بود حتی با اندکی زرر باید ردش میکردم سه ونیم ماه طول کشیده بود از ثبت نام تا تحویل و تو این مدت همه با شناختی که از ماشین چینی داشتن کاملا ناامیدم کرده بودن مخصوصا که اتومات هست چین ماشین معمولیش بدرد نمی خوره چه برسه به اتومات تا چند ورز پیش از یه ماشین باز حرفه ای که از بچگی با ماشین بزرگ شده و دریفت باز خفنی هم هست خواستم تا با ماشین یه دوری بزنیم و نظرش رو بگه اونم کاملا ناامیدم کرد و قبل از نشستن گفت که حتما بفروشش اما بعد از اینکه پشت ماشین نشست و تست های خودشو انجام داد واقعا 180 درجه تغیر کرد نظرش زیبایی داخل ماشین و فیس جدید و قشنگش و همچنین رانندگی نرم و تعویض دنده هوشمندانه و مرتب موتور 1800 اتوماتش که واسه میتسوبیشی هست رانندگی اسپورت و معمولی و ... همه چی رو خوب جواب میده هیدروکیل خوب فرمون و صندلی های عالیش و وجود فیبر کربن روی داشبورد و بغل درب ها کاملا مورد توجه کسی قرار گرفت که تستش کرد و با بقیه ماشین ها مقایسه البته نداشتن گرمکن و سردکن صندلی و تنها دو عدد بودن ایربگ ها و نبودن دوربین و کروز تو زوق میزنه اما مسلما اگر اینها رو هم کارخونه روش میزاشت با این قیمت به فروش نمیرفت.
نظرم رو در مورد جی 5 اتومات گفتم چون ماشین تازه و کم تجربه ای نزد کسایی هست که دوسش دارن

ادامه
navid شناسه نظر: 140593 6 مهر 1393 - 0:40

تو رو خدا این قدر از این آشغالای وطنی حمایت نکنید من خودم یه پارس سال خریدم از دم نمایندگی تا در خونه جوری دلمو زد که اصن به دو روز نکشید فروختمش به خدا به اسباب بازی گفته زکی
این جک جی 5 فقط تیپش شرف داره به هر چی ماشین ایرانیه الان دو ماهه یکیشا دارم به خدا عالیه عااالی این کسایی هم که میاند بد میگند اصن تا حالا ماشینا از نزدیکم ندیدند چه برسه به این که سوارش بشند ....

ادامه
hossein شناسه نظر: 141009 8 مهر 1393 - 23:26

این ها حرفایی هستش که بدون تجربه رانندگی چنین ماشنی بعضی ها میگن
الان حدود 2 ساله لیفان 620 دارم
با 25000 کارکرد
بیا توش بشین ببین اصلا صداش درمیاد
فقط صدای نفس خودت رو میشنوی
خلاصه اینکه من هم 206 داشتم هم سمند هم l90 آشغال تر از این ماشین ها تا حالا ندیدم

ادامه
رضا شناسه نظر: 141350 13 مهر 1393 - 22:14

سلام به همه دوستان
من دبی زندگی می کنم و لازم هست که به دوستان یادآور شم که این ماشین تو دبی 50000 درهم قیمت داره !!
یعنی برابر با ماشین هایی مثل ریو 2015، نیسان تیدا، النترا basic و .....
ولی تو ایران به قیمت 58000000 فروخته میشه!
یعنی فقط 12 میلیون تومن گمرک !!!
به نظرتون کمی عجیب نیست !!

ادامه
اهواز شناسه نظر: 141528 16 مهر 1393 - 13:28

سلام
جک اتومات دارم قبلش هم پارس قبلش هم سمند خدایی جک رو با ماشین های ایران خودرو مقایسه نکنید این 206 ک شما میگید خیلی قدیمیه جک تست ایمنی 5 ستاره 141 اسب بخار قدرت اگه ایران نبود شرکت پژو ورشکست میشد خواهشا مقایسه نکنید چون جک بی نظیره

ادامه
پیمان شناسه نظر: 141550 17 مهر 1393 - 2:49

یکی ازدوستان درباره ماکزیمم سرعت پرسیدن. من بنزین سوپرزدم و یه روز تقریبا بدون باد تو کفی تا 195 رفتم ولی فکرنکنم بیشتربره. ممنونم

ادامه
حسینی شناسه نظر: 141603 18 مهر 1393 - 21:37

سلام به همه دوستان.من یه sd اتومات مدل ۸۹ دارم.یه جک اتوماتیک هم تحویل مهر ثبت نام کردم که فکر کنم با تاخیر تحویل بدن.حقیقتش هنوز تصمیم قطعی نگرفتم که کدومشو نگه دارم ولی هنوز کسی رو ندیدم که با این جک در حال تاختن باشه.همشون خیلی آروم راه میرن.از طرفی خیلی در مورد کشش پایین این ماشین صحبت است که البته نسبت گشتاور به وزن این خودرو تا حدودی گویای این قضییه است.خواهش من از دوستانی که با این ماشین حسابی در شرایط مختلف تاختند اینه که در مورد شتاب صفر تا صد و جون ماشین واسه کندن رو واقعی اطلاع رسانی کنند.

ادامه
محمدرضا شناسه نظر: 142415 3 آبان 1393 - 12:18

با سلام و تشکر از ارانیکو
وضعیت تحویل کرمان موتور بسیار بد شده و خودرو را با تاخیر 2-3 ماهه تحویل میدهد و به بهانه های مختلف مشتری را می پیچاند. لطفا گزارشی در این خصوص تهیه نمایید.

ادامه
مجتبی شناسه نظر: 142569 5 آبان 1393 - 13:40

با سلام خدمت همه دوستان من یه اتومات ثبت نام کردم دیروز یکیشو سوار شدم خدایی از نظر طراحی و صدا موتور و ...... خیلی خوب بود ولی بنده اصلا نمیگم ک خیلی خوبه چون باید امتحانشو تو کیلومتر 20000 به بالا پس بده ... خدا کنه کرمان موتور از بد قولی هاش کم کنه چون الان همه با تاخیر دارن تحویل میگیرن

ادامه
سورن سوار(پوریا) شناسه نظر: 142690 7 آبان 1393 - 23:33

سلام خدمت دوستان عزیز
گردهمایی جی 5 سواران
مکان:تهران،سعادت آباد،میدان سرو به سمت شمال
تاریخ:جمعه 9آبان 1393
ساعت:11 صبح
تا الان 11 نفر از عزیزانی که صاحب خودرو جی5 هستند اعلام امادگی و حضور قطعی کرده اند
حضور شما قطعا موثرخواهد بود
فقط از عزیزانی که صاحب خودرو جی 5 هستند تقاضا می شود حضور داشته باشند

لطفا اطلاع رسانی کنید

ادامه
محمد شناسه نظر: 142762 11 آبان 1393 - 10:22

باسلام به همه دوستان. دوست عزیز آقا پوریا اگه از گرد همایی جک سواران اطلاعات خاصی در دست دارید لطفا اعلام فرمایید. با تشکر

ادامه
سیروان شناسه نظر: 143110 20 آبان 1393 - 0:0

سلام خدمت دوستان عزیز من sdاتومات داشتم سال ۹۰خریدم تو یکسال و نیم سه بار شیر برقی گیربکس شو عوض کردم وقتیم فروختم خریدار گفت شیر برقیش مشکل داره پژو تو ایران فقط تا سال ۸۵ بیشتر قطقاتش فرانسه بود جدیدا همش چین بدون کیفیت اما جک درست چینه اما چون اسم چین روشه خیلی از پژو ایران خودرو باکیفیت تره چون من جک رو تست کردم مورد دوم قدرت موتور جک که ۱۴۰اسب قدرت داره اما پژو ۱۱۰ اسب امکاناتش خیلی بیشتر از اس دی در کل جک اتومات خیلی سرتر از محصولات ایران خودرو

ادامه
محمد شناسه نظر: 143301 23 آبان 1393 - 23:57

من تصمیم گرفتم جک اتومات بگیریم

ادامه
سعید شناسه نظر: 143456 27 آبان 1393 - 12:13

سلام دوستان
من چند ماهه که جی 5 اتومات خریدم و 206 تیپ 2 هم دارم،واقعا از برخی صحبت ها که برخی دوستان میکنن تعجب میکنم که چرا وقتی ما چیزی را تجربه نکردیم راجع به آن نظر میدهیم، برای اطلاع کسانیکه میخواهند جی 5 بخرند عرض کنم این ماشین قابل مقایسه با پژو 206 و sd و پرشیا نیست و از این ماشین ها بسیار سر تر و با کلاس بالاتر میباشد. موقعی که سوار شدید و یکبار تجربه رانندگی با آن داشتید حرف مرا تصدیق میفرمایید.

ادامه
سعید شناسه نظر: 143458 27 آبان 1393 - 12:30

سلام دوستان
من چند ماهه که جی 5 اتومات خریدم و 206 تیپ 2 هم دارم،واقعا از برخی صحبت ها که برخی دوستان میکنن تعجب میکنم که چرا وقتی ما چیزی را تجربه نکردیم راجع به آن نظر میدهیم، برای اطلاع کسانیکه میخواهند جی 5 بخرند عرض کنم این ماشین قابل مقایسه با پژو 206 و sd و پرشیا نیست و از این ماشین ها بسیار سر تر و با کلاس بالاتر میباشد. موقعی که سوار شدید و یکبار تجربه رانندگی با آن داشتید حرف مرا تصدیق میفرمایید.

ادامه
محمود شناسه نظر: 143770 4 آذر 1393 - 19:51

با سلام . منم جک j5 اتومات ثبت نام کردم ولی با این نظرات دچار تضاد شدم پژو پارس tu5داشتم آشغال بود فروختم حالا اگه اینم آشغال باشه بهتره برم درشکه سوار شم ........

ادامه
آرمان شناسه نظر: 143779 5 آذر 1393 - 0:13

کسانیکه سنگ کیایی رو به سینه می زنند که اونقدر برای جون مردم کشورشان ارزش قائل نیستند که می رن برای اینکه سود بیشتری ببرن نامه مینویسن که بجای دو ایربگ یک ایربگ در ایرانخود رو استفاده کنن و جون مادر یا بچه یک خانواده براشون مهم نیست بهتره در تعریف صنعت ملی تجدید نظر کنند .. یک صنعت صرف اینکه در کشور تولید می شه ملی نیست ! احترام و ارزشی که یک صنعت برای مصرف کننده خودش در داخل قائل می شه اونو به یک صنعت ملی تبدیل میکنه و الا میلی هم نیست !

ادامه
ارمین شناسه نظر: 144528 13 آذر 1393 - 13:43

بنظر بنده ماشین ظاهرا خوبیه اما باید بعد از حداقل 30000 کیلومتر نظر داد که دقیقا چه عملکردی داره بخصوص زیربندی و قسمت فنی ولی هر چی باشه از خودروهای تولید داخل بنظر بهتر میاد من یک هفته ای هست که خریدم فقط متاسفانه تو سربالایی اذیت میکنه قبلا ماکسیما سوار شدم واقعا عالی بود...

ادامه
بنده خدا شناسه نظر: 145040 20 آذر 1393 - 0:22

هر چقدر دوست دارید بزنید تو سر مال ماشین توپیه آشغالش می ارزه به کل محصولات تولید داخل من که راضی هستم

ادامه
افشین شناسه نظر: 145543 26 آذر 1393 - 23:18

متأسفم برای خودمون،آخه تا کجا بدبخت شدیم،اون کمپانیهای داخلی که چه آشغالهایی رو با چه قیمتی و تکنولوژی 30 سال پیش میندازه به مردم،اینم از این آشغالهایی چینی!!!!
مردم نخورید بخدا،نخورید، نه گارانتی داخلی،نه فرغونه چینی،هرچی میکشیم از بی غیرتی این ملت میکشیم، بخدا که یکم تعصب بد نیست،به خودتون بهایید نخورید مطمئن باشید وضع عوض میشه.

ادامه
امیر شناسه نظر: 145812 1 دی 1393 - 1:57

سلام ،خواهشا زود قضاوت نکنید من کل مشخصات جک اتومات رو با سایر ماشینا مقایسه کردم جدا عالیه، تو مقایسه نوع جک 1500 سی سی با پرشیا و ام وی ام و لیفان نمره جک از همه بالاتر بوده چه برسه به 1800اتومات،کلا معرکست نسبت به پولش

ادامه
agm شناسه نظر: 146134 5 دی 1393 - 14:15

این خودرو فوق العادس و اگر تولید برند معروفی بود 2 برابر این باید پول میدادین. کیفیتشم واقعا عالیه من راضیم. jac 1500 موتورشم خیلی قویه به 1500 نگاه نکنین موتور vvt با تکنولوژی روزه. از آشغالی پژو خیلی بهتره

ادامه
بهرک شناسه نظر: 146653 12 دی 1393 - 2:24

من یه اتوماتیک ۱۸۰۰ دارم نرمی عالی ترمز عالی هندلینگ عالی جا داری اتاق عالی دید عالی شتاب متوسط قطعات داخلی خوب نور چراغ متوسط سیستم صوتی خوب فرمان عالی کمی تو دست انداز میکوبه زیبایی سلیقه ای قبلا پارسelx داشتم سانتافه۲۰۱۰ هم داشتم اصلا با ماشین هایی مثل پارس سمند ال۹۰ وغیره قابل مقایسه نیست خیلی بهتره اگه دنبال یه ماشین خانوادگی نرم جادار و راحت هستید اصلا در خریدش شک نکنید اما اگه خیلی دنبال شتاب هستید بهتر اصلا دور و بر ماشین های اتوماتیک زیر۲۵۰۰ سی سی نرید چون بد جوری میخوره تو ذوقتون در کل از انتخابم خیلی راضی هستم

ادامه
مسعود شناسه نظر: 146669 12 دی 1393 - 23:47

سلام
من یک ٢٠٦ اتومات دارم
وقتی میزارم رو دنده عقب یه جفتک میندازه وقتی هم میخواد از یک به دو بده مثل الاق جفت پا لنگ میندازه
این خوبه عایا؟
شما به این خودروی اشغال که حداقل پنج برابر قیمت تموم شده بهمون غالب میکنن میگید خوب؟
امیدوارم خودروهایی مثل جی فایو روز بروز بین مردم شناخته تو بشه تا کسی یه اشغال ایرانی رو با یه ماشین به روز مقایسه نکنه
من یکبار سوار جی فایو شدم و همون موقع اقدام به فروختن خرم کردم و این خودروی خوب رو خریدم
واقعا عالیه و قابل قیاس با محصولات ایرانخودرو نیست

ادامه
محمد کرمی شناسه نظر: 146937 15 دی 1393 - 23:20

سلام دوستان لطفا راهنماییم کنید
الان پارس تی یو 5 دارم مدل 92.قبلا هم ال90 سمند 206 وی8 و تیپ 2 و مگان اتومات مدل 91 هم داشتم.....ولی ازبس شنیدم سربالایی ها اذیت میکنه حدود 2 ماهه هنوز دو دلم که بخرم اتوماتش رو یانه.....لطفا صادقانه راهنمایی کنید.

ادامه
همایون پویش شناسه نظر: 147038 16 دی 1393 - 18:12

با سلام خدمت همه دوستان من خودم چند وقت میشه که دارم این ماشین رو بررسی می کنم ماشین قبلی ام مزدا 3 اتاق قدیم بود . اتفاقا دیشب فرصتی پیش اومد که با این ماشین بتونم رانندگی کنم در ضمن پدرم 206 اتوماتیک v9 داره که تجربه رانندگی با این اتوماتیک رو هم داشته ام باور کنید از رانندگی با جی فایو اتوماتیک لذت بردم . درسته که چینی هست ولی باید قیمت رو هم در نظر گرفت به نظر بنده حقیر به قمیتش می ارزه البته با توجه به شرایط مملکت ما .

ادامه
رضا شناسه نظر: 147150 18 دی 1393 - 14:18

دوستان با سلام من از سال 91 تا به الان یک ام وی ام 530 دارم تا حالا 48000 کارکرد داشته وتا الان فقط سرویسهای دوره ای شامل تعویض روغن و فیلتر داشتم بسیار نرم وراحت وشتاب بالا قبلش 206 و پرشیا و405 داشتم الان خودرو سازان ما در حق مردم اجحاف می کنند ایران خودرو و سایپا از بدقولی در تحویل گرفته تا کیفیت پایین مونتاژ وخدمات بعدازفروش متاسفم که چه حجمی از سرمایه های در گردش مملکت به واسطه بی کفایتی آنها از بین میرود چین واقعا دراین زمینه پیشرفت داشته کسانی که از این محصولات بد می گویند یا اطلاعاتی در این زمینه ندارند یا منافعی دراین زمینه دارند

ادامه
محمد پرویزخانی شناسه نظر: 147264 21 دی 1393 - 12:40

بنده هم با نظر اون دوستانی که راجب آشغال بودن محصولات تولید داخلی نظر دادن کاملا موافقم - چون سازندگان خودروهای داخلی با هرشرکتی (بی اصل و نسبی) برای تامین قطعات قرارداد می بندند واصلا برایشون جون مردم مهم نیست وفقط به واسطه خدمات(البته فقط حد حرف)پس از فروش به تاراج جیب مردم می پردازند . اتفاقا باید با خرید محصولات خارجی حتی (چینی) به خودرو سازان داخلی بفهمونیم که لیاقت ساختن فرغون رو هم ندارن چه برسه خودرو که رابطه مستقیم با حیات تمام خانواده های مردم شریف ایران داره .
ضمنا برای j5 نظر دادن کمی زوده ولی تمام دوستانی که از این خود رو دارن ازش راضین
خودم هم در فکر خرید یک دستگاه اتومات ازاین خودروی زیبا هستم. هرچی باشه از خودروهای داخلی که مجموع قطعاتش از چندین شرکت بی اسم و رسم هستش باید بهتر باشه.

ادامه
م الفا شناسه نظر: 147685 27 دی 1393 - 0:19

زود قضاوت نکنیم. نسبت به قیمتش ماشین خوبیه

ادامه
علیزاده شناسه نظر: 147779 28 دی 1393 - 21:49

سلام دوستان من پژو پارس tu5 داشتم فروختم یه ماهه جی 5 اتومات گرفتم از لحاظ فرمون از پارس بهتره سواریش بهتر و نرم تره تنها دو ایراد داره یکی کیفیت رنگش پایینه یکی هم سوختش بالاس صدی 11.5 میسوزونه، ولی در کل ماشین خوبیه قابل قیاس با ماشینای ساخت داخل نیست هر کی داره بخره پشیمون نمیشه

ادامه
یزدان حشمتی شناسه نظر: 147783 29 دی 1393 - 0:6

سلام دوستان
من مدت ی ماهی میشه جک اتوماتیک خریدم و حدودا850 تایی کار کرده . چند تا نکته میخوام راجع به این خودرو خدمتتون بگم: طراحیش نسبت به قیمتش بالاتره_ شتاب اولیش ی خورده ضعیفه_ نرم و نسبتا بیصداست_ کیفیت داخلش قابل قبوله_ ترمزش خوبه_ سیستم صوتی خوبی داره_ نسبت به برندهای ایرانی بالاتره_ در کل تو این بازه قیمتی گزینه بسیار خوبیه, در ضمن لطفا با تویوتا و هیوندای و کیا و. .. مقایسه نکنید هرچند اگه ی لوگوی این شرکتها رو میداشت کمتر از 100 تومن نبود.

ادامه
مهرآسا قاسمیان شناسه نظر: 148287 4 بهمن 1393 - 0:17

دوستان من ٢٠٦ اتوماتیک تیپ ٦ داشتم ولى قبلش هیوندا داشتم از ٢٠٦ اصلا راضى نبودم. هم خیلى اذیتم کرد و هزینه داشت، هم شتاب ضعیفش و دیر معکوس کشیدنش اعصاب خرد کن و تو سبقت آبروبر و تو لایى کشیدن خطرناکه. الانم مى خوام جک بخرم. تو رو خدا اونایى که تجربه هر دو ماشین رو داشتن راهنماییم کنن. دادن ٦١ میلیون برام آسون نیست. نمیدونم ارزشش رو داره یا نه

ادامه
امیر شناسه نظر: 148295 4 بهمن 1393 - 8:21

با سلام نمیخوام بگم کدوم خوبه یا بد ولی واقعا 206 علی الخصوص تیپ 5 و 6 تولید 92 داشتم واقعا آشغاله آشغال واقعی همه جاش ایراد داشت برقش مکانیکش تمامی خودروهای ایرانخودرو برقشون مشکل داره بخدا برین چینی و تایوانی و .... بخرید ایرانخودرو نخرید

ادامه
فرزین شناسه نظر: 148434 5 بهمن 1393 - 19:32

خدائیش خیلی ماشین خوبیه خودم پرشیا هم دارم تا 100 سال دیگم آپشنی بهش اضافه نمیشه تولید داخله ولی قیمت ماشینای داخلی تو ایرا گرون تر از کشورایی هست که صادر میکنن تو این دو سال که جک دارم هیچ مشکلی نداشته البته اینکه سینی موتور نذاشتن روش نامردیه

ادامه
رضا شناسه نظر: 148783 9 بهمن 1393 - 14:6

با سلام
من 4 هزار تا با این ماشین رانندگی کردم .
معایب : 1- کشش صعیف خودرو با توجه به قدرت 140 اسب بخار و واکنش مایوس کننده گیربکس در سربالایی و صدای هوم زیاد با فشار پدال
2-کیفیت پایین رنگ ماشین 3- صندلی ها سفت و خشک چرمی 4- سرویس ضعیف گارانتی 5- مصرف 11.5 در 100 کیلومتر 6- پایین بودن جلوی ماشین و گیر کردن با مانع 7- آپشن بودن سینی زیر موتور
محاسن : 1- سواری نرم و بیصدا 2- تزئینات داخلی خوب 3-گیربکس بیصدا و نرم در جاده کفی 4- سیستم صوتی با کیفیت 5- فضای خوب سرنشین و صندوق 6- نور مناسب صفحه آمپر و سیستم َAuto light ا

نتیجه گیری : این ماشین بدلیل اینکه میخواد مصرف رو پایین بیاره زود دنده را سبک میکنه و برای دوستانی که سفارتی رانندگی میکنند عالیه ولی اگر میخواید با شتاب و Sport رانندگی کنید باید ار سیستم SHIFT MANUAL استفاده کنید .
همچنین با 60 میلیون آپشن بهتری هم سراغ ندارم .
خودم با مزدا 3 قدیمی بیشتر موافقم و حاضرم تاخت بزنم
در مورد خودروهای داخلی هم دوست دارم بگم که برای کسی بمیریم که برامون تب کنه و هیچ وقت خیانتی که ایرانخودرو و سایپا در حقمون در این چند سال کردند رو فراموش نکنید .
باور کنید اگر راهور ناجا اینارو مجبور نکرده بود هنوز هم ماشینها بدون کمر بند ایمنی تولید میشد چه برسد به ABS و ایربگ .
مطمئن باشید اونا هیچ وقت دلشون برای ما نسوخته . و این خودرو های چینی همون بلایی رو سر ایران خودرو و سایپا آورده که ایرانسل سر همراه اول آورد .
منتها توی اون بازی ایرانسل قشنگ قیمتها رو شکوند چون تعرفه دست خودش بود اما توی خودرو با توجه به تعرفه واردات و بازیهای سیاسی پشت پرده هنوز حمایتها ادامه داره چون توی رانت لوازم یدکی سود خوبی وجود داره

ادامه
matin amani شناسه نظر: 149397 16 بهمن 1393 - 19:0

جی 5 اتومات معرکس بخرید بعد حرف بزنید

ادامه
مهرداد شناسه نظر: 149718 21 بهمن 1393 - 14:52

سلام به نظر منم ماشینه خوبی هست هر چی باشه از تولیدات خودمون که خیلی بهتر قیمتشم مناسبه

ادامه
جعفر شناسه نظر: 150324 30 بهمن 1393 - 23:55

سلام این ماشینهای چینی که کرمان خودرو مونتاژ میکنه و میکن موتور میتسوبیشی هست راست میگن فقط فرقش اینه که موتور فوق با الیاژهای چینی وساخت ومونتاژ خود چین است.دقیقا مثل پراید وپژو که ساختار اولی کره و فرانسه بوده وحالا ایران میزنه . این کجا وان کجا

ادامه
سید جمال اشرفی شناسه نظر: 150359 1 اسفند 1393 - 21:2

من پسری با قد ۱۹۴ سانتی متری هستم من قبلا سمند سورن داشتم که اصلا از کیفیتش راضی نبودم بدلیل مشکلات مالی فروختم بعد تیبا خریدم که به لحاظ کیفیت بدتر از سورن بود و هم از لحاظ ارگونومی خیلی بد طراحی شده بود بعد از ۲ سال تونستم جک اتومات بخرم که کلی تحقیق کردم و سوار ماشینای صفر در اون رنج قیکت شدم خدایی از لحاظ راحتی از لیفان ام وی ام سورن انواع پژو ساخت ایران خیلی سرتر و هم از لحاظ امکانات چینی هم باشه کیفیت خوبی به ماشینهای ساخت تیران تو اون رنج قیمت داره

ادامه
بهزاد شناسه نظر: 150572 4 اسفند 1393 - 11:56

من به شخصه از کسانی هستم که موافق حمایت از صنعت کشورمون هستم ولی در مورد صنعت خودرو سازی اصلاً این نظر رو ندارم. چرا باید از صنعتی حمایت بشه که بخاطرش 110 درصد عوارض روی خودروهای وارداتی اضافه می شه و در قبالش خودروهایی رو بهمون می دن که تکنولوژی و ساختش واسه 20 سال پیشه و یارای رقابت با هیچ خودروی امروزی رو نداره؟

ادامه
آرش شناسه نظر: 151487 21 اسفند 1393 - 0:21

میگن مصرفش خیلی بالاست
صدی 18. راست میگن؟اینم لینک سایتش که گفتن
khodrobank.ir/Cars.aspx?CarID=261
اگه کسی داره بگه لطفا
مونم بخرمش یا نخرم

ادامه
جلال شناسه نظر: 152002 3 فروردین 1394 - 18:3

برادرا من مدت 5ماهه کا از جی 5 اتومات استفاده میکنم وقتز از این ماشین ÷یاده میشم وسوار ماشینای ایرانی میشم احساس میکنم سوار گاری شدم این خودرو خیلی از ماشینای داخلی خودمون سرتره حتی از مگان هم سره

ادامه
مهابادی شناسه نظر: 153367 25 فروردین 1394 - 10:51

سلام.من mvm315داشتم و خیلی ازش راضی هستم الان 5ماه ازش استفاده میکنم تا حالا هیچ مشکلی باهاش نداشتم قبلا سمند داشتم همش تو تعمرگاه بودم.ولی با این تا حالا کلی مسافرت رفتم.واقعا ازش راضی بودم النم میخوامj5بخرم .چون از ماشین چینی راضی بودم.البته درجه 2که من استفاده کردم

ادامه
فرهاد شناسه نظر: 164244 7 اردیبهشت 1394 - 18:18

کسایی که به این ماشین میگین اسباب بازی شرط میبندم حتی سوارشم نشدین که دارین با سمند و اون 206 قوطی کبریت مقایسه اش میکنین شاید این ماشین در حد آزرا و ماکسیما نباشه ولی با این قیمت ماشین خوبیه

ادامه
محمد شناسه نظر: 174811 18 اردیبهشت 1394 - 16:13

خیلی خوبه

ادامه
راضی شناسه نظر: 174981 20 اردیبهشت 1394 - 12:59

من که ندارم ولی همکارم داره دیدمش ازش راضی بودم حالا قراره یکی بخرم .به نظرم به پولش می ارزه

ادامه
رضا شناسه نظر: 185630 29 اردیبهشت 1394 - 15:57

با سلام لطفا تعصب رو بذاریم کنار! بعضی از دوستان میگن ماشین دست دو با 10 سال کارکرد بهتر از ماشین صفر چینی هست! این حرف رو خیلی جاها خوندم. میخوام تجربه خودم رو بنویسم
1: ماکسیمای 1383 اتومات خریدم ظرف چند روز به خرج افتاد بیش از 3 تومن خرجش کردم بازم خوب نشد با کلی ضرر فروختم. نمیگم همه ماشینهای کارکرده این طوریند ولی اکثرا مشکل دارند.(ماشینت به خرج افتاد ردش کن بره!!! جمله ای که همیشه میشنویم یا حتی میگیم!) 2. ماشین چینی رو باید از توی سایتهای خارجی که اتفاقا گارانتی خیلی بیشتری نسبت به ایران دارند و قیمت کمتر باید دید. اگه ما مجبوریم خارجیها که مجبور نیستند.
3. ضمنا ماشین ایرانی از پراید سمند پژو ال 90 ماکسیما داشتم و میدونم چی هستند اگه چینی خریدم هم مینویسم.
خوش باشید

ادامه
نادرحسینی شناسه نظر: 187232 17 خرداد 1394 - 12:16

من جک جی 5اتومات خریدم ویکدستگاه پژوه 405مدل 85دارم که کارمندی ازش استفاده کرده ام ،خدایی وقتی جک را تحویل گرفته روندم بعدازپیاده شدن که می خواستم پژوروبه پارکینگ ببرم احساس کردم که گاری رابه پارکینگ می برم ماشین فوق العاده زیبا وبه قیمتش می ارزه ،شک نکنیدازتمام خودروهای داخلی ایران خودرو وسایپابهتربهتره

ادامه
حیدری قاسم شناسه نظر: 218111 29 خرداد 1394 - 9:0

باسلام خدمت همه .
من حدود 3 ماهه جک جی 5 گرفتم البته اتومات شو خدایش قابل مقایسه با 206 sdنیست چون قبلا 5 سال sd داشتم البته sdهم ماشینی خوبی بودولی جی5 یکسری مزیتهای داره که این ماشین رو توجای گاهی بمراتب بالاتر از sdقرار میده از جمله آن توسرعت 120اصلا سر وصدای بیرون=بادرو احساس نمیکنی ولی در sdتو این سرعت صدای باد وموتوربشدت آزار دهنده بود وسیسیم تهویه خود کار جی 5 واقعا بی نظیر است اصلا هیچ بوی از بیرون وارد اطاق نمیشه.
فقد تنهاعیبش شتاب اولیه تو سر بالایه البته تو دنده اتومات ولی با دنده دستی شتابش خیلی خوبه در کل دوستان که قصد خرید این ماشین دارند
بخرند پیشیمون نمیشند.

ادامه
حسن شناسه نظر: 219229 15 تیر 1394 - 19:24

دوستان سلام
من هم مثل شما با پولی که داشتم فقط مینوانستم که محصولات ایران خودرو بخرم و قبلا هم 206 و سمند و پژو داشتم که جک 5 به بازار امد یکی خریدم خدایی ماشین خوبی هست مال من دنده ای هستش و برا دوستم اتومات که انده ای این ماشین خیلی بهتره از نرمی بی سرصدای زیبایی طراحی داخل و بیرون خدایی به پولی که میدی ارزش داره ما با این پول فقط مجبوریم این ماشین زیبا رو بخریم و کاری به هیچی نداریم ولی از ماشینهای داخلی که طراحیش برا 15 یا 20 سال پیش هستش خیلی خیلی بهتره من که راضی هستم و به همه پیشنهاد میکنم تا با این کار شاید سازندهای داخلی به خودشون بیان با این ماشین های بی کیفیت و گران ملی

ادامه
‫محمد هادیان‬‎ شناسه نظر: 250276 29 تیر 1394 - 14:30

با سلام به همه
من می خام یک جک اتوماتیک بخرم .با این گفته ها موندم بخرم یانه
یک نفر من رو راهنمایی کنه
بیشتر اونایی که دارن این ماشین رو

ادامه
فریده شکیبا شناسه نظر: 261213 8 مرداد 1394 - 2:4

سلام من یک جک دنده‌ای تحویل دی ماه 93 دارم که 9000 تا کار کرده خیلی ماشین خوبیه نسبت به قیمتش هم از نظر ظاهر و تیپ ماشین وبزرگی وجاداری و مصرف سوخت حرف نداره من یک 206 تیپ 5 هم دارم اصلا قابل مقایسه نیست

ادامه
رضا شناسه نظر: 265705 16 شهریور 1394 - 18:51

سلام من نزدیک به یکسال میشه که یک جک اتوماتیک دارم و باهاش بسیار مسافرت هم رفته ام از لحاظ شیک بودن حروف نداره و از لحاظ فنی با توجه به پولی که بابت خرید می دهی از تمامی ماشین های کلاس خودش فراتر است و حتی با مگان قابل مقایسه است و یکی از دلایل توقف خط تولید مگان همین جک بود دوستان فقط جهت اطلاع این که این خودرو به اروپا نیز صادر میشه و بعضی آنرا با بنز تویوتا و.. مقایسه می کنند به نظرم خودرو جک در تولیدات داخلی رقیب نداره و کسانی از ان شتاب خیلی زیادی انتظار دارند و...

ادامه
محسن شناسه نظر: 267174 30 شهریور 1394 - 10:40

با سلام من خودم تو چراغ برق کار میکنم اولا بگم تمام ماشین های تولید داخل رو میشه گفت بدنه ای داخلی و موتوری چینی هستش دوم اینکه تو این ماشینو میدونی که از اول چینی هستش بعدم sd اسمش پژو فرانسه هستش ولی کلا میشه گفت چینی هستش اگر تو مملکت ما قیمت دلار به قیمت واقعی باشه و قیمت بنز وبقیه ماشین های اروپائی و آمریکائی به قیمت واقعی و بدون گمرکی یا حداقل گمرک واقعی باشه ببینم کی دیگه این ماشین های آشغال چینی رو سوار میشه چه تولید داخل چه مونتاژ های داخلی واقعا تا کی در حق این مردم باید ظلم بشه با تشکر

ادامه
محمد. شناسه نظر: 270779 5 آبان 1394 - 9:3

سلام کسی میدونه چرا تولید جک (طبق خبر چند روز پیش ) متوقف شده ؟

ادامه
محمدصادق پور شناسه نظر: 272545 21 آبان 1394 - 22:40

سلام من سمند 90 دارم واقعا اشغاله همش تعمیرگام هرچی در میارم روش خرج میکنم حالا بنظر دوستان جک دنده ای خوبه بخرم؟؟؟؟؟؟؟؟؟/

ادامه
حسین شناسه نظر: 273936 10 آذر 1394 - 17:2

سلام
من sdمدل91 دارم البته ماشین بدی نیست وی بخاطر کوچکی اتاقش میخام عوض کنم به نظرم j5
گزینه خوبی میاد

ادامه
mehr شناسه نظر: 288949 3 اسفند 1394 - 9:11

دوستان درسته جی 5 ماشین 100 درصد چینی ولی بدونین خودروهای داخلی ترکیبی از ایرانی و چینی هستند که این بدتره!
درضمن من خودم جی 5 اتومات دارم که اصلا با خودرو های داخلی مانند sd اتومات و سورن قابل مقایسه نیست انصافا طراحی و زیبایی داخل و کیفیت اش خوبه.دوستی نظر داده آلیاژ چینی استفاده کردن مگه توقع تانک داری یا می خوای بری جنگ باهاش!
دوست عزیز قطعات فلزی از نظر خواص متالورژیکی بررسی میشه طبق استاندارد های خودش.در ضمن بزرگترین پروژه های این کشور اعم از نفتی و گاز وپتروشیمی دارن از فولاد های چینی استفاده می کنند چه برسد به خودرو.

ادامه
خشایار شناسه نظر: 289152 7 اسفند 1394 - 13:14

دوستان چرا ما ایرانیه عادت کردیم در مورد ماشینی که 1 بار سوار نشدیم نظر بدیم!من 3 تا از اطرافیانم جک دارن الان حدود 400000 تا کار کردن بسیار راضین!من مث چی پشیمونم چرا 206 خریدم!بابا حداقل 1 مسافرت برید با 1 ماشین بعد نظر بدید!به خدا ماشینهای تولیدی ایران الان یک دهم ماشینای چینی نیست!

ادامه
صاحب شناسه نظر: 299722 25 اسفند 1394 - 7:23

سلام . بنده برج هفت 94 یه ال 90 مدل 91 خریدم و بدلیل نداشتن آی رو دینامیک خوب فروختمش اصلا رو پیج های تند نباید بیشتر از 90 تا برونی . بعد از 2ماه یه پژو پارس صفر tu5 خریدم از همون روز اول صدای گیربوکسش کلافم کرد و بردم نمایندگی ماشین صفرو صفحه کلاجو عوض کردن بعد از بیست روز گیربوکس ماشین خورد شد و تقاضای گیربوکس جدید کردم . مشکل گیربوکس حل شد تا چند دوز پیش از ناحیه استارت دچار آتش سوزی شد و گفتن که اتومات استارت یکسره شده . همونجا به همون شکل با کلی ضرر ماشینو فروختم . الانم از هرکس در مورد جک میپرسم نظرشون مثبت هستش .

ادامه
پرهام رضایی شناسه نظر: 299856 5 فروردین 1395 - 0:53

باسلام،لطفا مرا درخریدجک جی ۵اتومات ویادستی راهنمایی کنید واقعا نمیدونم کدومش بهتره،ممنونم.

ادامه
بیژن شناسه نظر: 300105 17 فروردین 1395 - 13:10

اینایی که ایم ماشین با اشغال های تولید داخل مقایسه می کنن قول میدم حتی یک بار هم توش ننشستن.این ماشین بزرگترین ضعفش کشور سازندش هست اگه کشور سازنده رو نبینید تو رزنج قیمتیش بهترین

ادامه
جواد شناسه نظر: 300493 16 اردیبهشت 1395 - 10:44

با سلام و احترام
خدا ماشین های داخلی رو قسمت هیچ کس نکنه . سه هفته هستش دارم دنبال ماشیت می گردم مدل 95 یا 94 . چند تا پارس سوار شدم تو سرعت 120 به بالا فکر می کتی تو اتاق یه صدلی بادی میاد خدا می دونه چطوری ساختن . سورن جدید بد نبود نسبت به پارس و 405 بهتره . Sd سوار نشدنم. اتفاقی یه j5اتومات مدل 94 سوارشدم ماشین نرم و کم صدا و بسیار راحت با کلی چونه خریدمش . خیلیم راضیم . البته یه 206 مدل 85 هم دارم باور کنید از ماشین های جدید ایران خودرو بهتره . کم صدا پرشتاب و کم خرج .

ادامه
مهیار شناسه نظر: 302005 17 آبان 1395 - 1:38

اونایی که میگن اشغاله اسباب بازیه تاحالا از نزدیک دیدین؟؟؟؟؟
اصلا نه دیدن نه سوار شدن الکی میپرن وسط نظر میدن فقط شنیدن چینیه! آخه بدبخت تو که نمیدونی چیه مجبوری بپری نظر بدی؟
چینیه؟ هررررررررچقد بد باشه از اشغالای ایرانی بهتره ایران کی اومده همچین ماشین شیکی بزنه؟
شما برین نظرات ماشین ایرانیو نگا کنید ببینین چی گفتن
هرکی ایرانی میخره پاش فقط توو نمایندگیه!
نمیدونین مجبورتون نکردن نظر بدین

ادامه
مهیار شناسه نظر: 302006 17 آبان 1395 - 1:48

گربه دستش به گوشت نمیرسه میگه بو میده
گول اونایی که منفی حرف میزننو نخورید شک نکنید توو این قیمت هیچ ماشینی با این امکانات پیدا نمیکنین ماشین هایی با این موتور مثل جیلی حدود٨٠ملیون قیمتشه! دیگه انتخاب با خودتون

ادامه
ارسال نظر
حداقل 3 کاراکتر وارد نمایید.
ایمیل صحیح نیست.
لطفاً پیوند مرتبط را کامل و با http:// وارد کنید
متن نظر خالی است.

wait...