در حال دریافت خبر
در حال دریافت خبر
رحیمی: قیمت دلار پس از برجام همیشه صعودی بود
مدیرکل روابط عمومی دفتر ریاست جمهور در توییتی نوشت که قیمت دلار پس از برجام همیشه صعودی بود و هیچگاه به قیمت قبل از آن بازنگشت.
متن توییت محمدمهدی رحیمی به شرح زیر است:
دلار در مقاطع مهم سال توافق هسته ای و اوج هنرنمایی تیم سیاست خارجی اعتدال؛
- اولین روز پس از امضای برجام(۲۴ تیر۹۴) ۳۲۱۸تومان
- روز اجرایی شدن برجام(۲۷ دی ۹۴)۳۴۰۰تومان
- پایان سال۹۴: ۳۴۶۸تومان
در واقع دلار پس از برجام همیشه صعودی بود و هیچگاه به قیمت قبل از آن بازنگشت!

دلار آمریکا
1,668,000 ریال+0.30
یورو
1,892,300 ریال+0.30
تمام سکه طرح قدیم
1,630,000,000 ریال-0.61
تمام سکه بهار آزادی
1,580,000,000 ریال-0.63
نیم سکه بهار آزادی
855,000,000 ریال+0.58
ربع سکه بهار آزادی
490,000,000 ریال+1.02
© ارانیکو 1405 - 1389 | تمام حقوق محفوظ است.
نظرات (0)